Занимливости

Гај Мартин со BMW S1000RR против Дејвид Култхард со F1

Гај Мартин и легендарниот Формула 1 возач Дејвид Култхард имаа една слалом трка и еден тест за сопирање со BMW S1000RR наспроти F1 болид.

Следете нè на:

 

При крајот на Март ви покажавме две интересни видеа од натпревари меѓу телевизиската ѕвезда и натпреварувач Гај Мартин и легендарниот Формула 1 возач Дејвид Култхард. Двајцата возачи продолжија да се забавуваат на легендарната патека „Silverstone“ во Англија. Тие имаа една слалом трка и еден тест за сопирање.

Еден од новите предизвици беше тестот за сопирање. Еден покрај друг, двајцата натпреварувачи возат со брзина од 160 километри на час, а штом ќе стигнат до целната линија тие мора да запрат најбрзо што можат.

david coulthard shows how his f1 car outbrakes guy martin s bmw s1000rr 5BMW S1000RR против F1

Не е изненадување тоа што на првата трка победи Култхард кој го возеше неговиот F1 Red Bull болид. Тој беше за една секунда подобар и за 24 метри пократок од Мартин кој се натпреваруваше со BMW S1000RR. Лесно може да се пресмета зошто F1 болидот секогаш ќе биде подобар при запирање од било кој мотоцикл. Пневматикот на мотоциклот е далеку помал отколу пневматикот на F1. Болидот има четири такви тркала сите опремени со дискови за сопирање и моќни кочници. Што е уште поважно, болидот може да ги закочи сите свои тркала и се уште да биде безбеден.

Мотоциклот не смее да го загуби контактот со површината, а доколку ги закочи тркалата, тогаш големи се шансите да падне.

Сепак, кога станува збор за слалом трките, големината на болидот претставува негов најголем хендикеп. Ниту неговата моќ, пневматиците и големото знаење на Култхард не можеа да направат никаква промена. F1 Red Bull болидот едноставно е премногу голем за да се натпреварува на ваков предизвик со мотоцикл.

BMW S1000RR без никаков проблем ги поминуваше препреките. Благодарение на помалата должина и ширина на мотоциклот, Гај Мартин успеа да го победи Култхард со голема разлика.

Овој натпревар немаше за цел да покаже кој е подобар туку да ги објасни разликите меѓу двете машини. Ние уживавме додека го гледавме видеото, а се надевам исто и вие. 

Би можело да ве интересира

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.