Занимливости

Honda Grom со машина од Ducati Panigale 1199

Дали е можно да се стави мотор од Panigale во малиот рам на MSX125? Можеби ви е тешко да поверувате, но тој скоро совршено одговара.

Следете нè на:

 

Производителот на кастм мотоцикли, Марио Клеф сакаше да му покаже на светот дека „Grom“ може да биде навистина добар и покрај тоа што има само 9кс. Тој зема мотор од Panigale 1199 и го вметна во малата рамка на MSX 125. Можеби ви е тешко да поверувате, но тој скоро совршено одговара.

Honda MSX 125 стана „Mod Dam“ и доби малку на тежина. Од мотоцикл кој тежи 102 килограми порасна на 137 килограми, но и останатите перформанси значително се подобрија.

ducati 1199 panigale powered honda grom is as insane as it gets 8Honda Grom придвижен од Ducati Panigale 1199

Mod Dam повеќе не се обидува да достигне најголема брзина од 105km/h. Сега тој може да постигне 320 km/h. Исто така и ограничувањето на брзината е отстрането.

Шасијата на Grom не беше во можност да го прифати моторот на Panigle 1199 па затоа Клеф мораше да изработи посебна рамка за моторот. Всушност, тој го ископира начинот на кој се направени мотоциклите на Ducati.

Поради малите димензии на мотоциклот, Клиф мораше да го премести ладилникот кој се наоѓаше под седиштето. Исто така и растојанието меѓу оските беше зголемено за еден сантиметар.

Клиф мораше да изработи и комплетно нов издувен систем, а резултатот е неверојатен. И покрај тоа што мораше да има одредени ограничувања, конечниот резултат му даде навистина агресивен изглед на мотоциклот.

За жал, никогаш нема да дознаеме колку ќе може да постигне Mod Dam 1199 Panigale бидејќи моторот се запали. Поради проблеми со дотокот на гориво, мотоциклот комплетно изгорел.

Незамисливо, но сепак, Марио купил уште еден 1199 Panigale R и планира да направи нов Grom.

 

Би можело да ве интересира

„Ќе биде подобро за сите, секако тука е и Moto2 серијата, доколку го имаат овој нов стил на возење - Moto2 се доближи еден чекор поблиску до MotoGP  со новиот 765cc Triumph мотор“

„Коментарот кој го даде Алберто Пуиг предизвика реакција кај неговиот поранешен MotoGP возач Дани Педроса“

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.