Занимливости

Honda работи на нови батерии за скутери

Ова решение би можело да промени многу од проблемите со кои се соочуваат електричните превозни средства.

Следете нè на:

 

Колку километри можете да поминете со нив, колку време им треба да се наполнат како и лошата инфраструктура се само дел од проблемите поради кои електричните мотоцикли не се развиваат доволно брзо. Honda и Panasonic склучија договор за соработка со цел да се решат сите овие проблеми. А нивното конечно решение е мобилна батерија.

pcxev 770x433

Тука не станува збор за батерии за мобилни телефони, туку за мобилни батерии. Двете компании работат на „Mobile Power Pack“ како и на локации каде што тие ќе можат да се полнат. Идејата е батериите да можат да се отстранат од мотоциклите и да можат да се заменат. Местата кои ќе бидат наменети за полнење ќе бидат опремени со неколку станици каде што ќе можете да го сторите тоа.

Корисникот на ваков вид на батерија ќе може да застане на станицата и својата празна батерија да ја замени за полна.

Со овој иновативен процес, повеќе нема да морате да чекате додека да се наполни вашата батерија. Таа повеќе не е интегрирана на вашиот мотоцикл и тоа отвора неколку можности за полнење.

Главниот експеримент ќе биде изведен во Индонезија. Исто како и Индија, и Индонезија се соочува со голема загаденост на воздухот, а големиот број на превозни средства само дополнително ја влоши состојбата. Владата презема мерки за да ги поттикне луѓето се повеќе да користат електрични превозни средства, особено електрични мопеди и мотоцикли.

Всушност, земјата е третиот најголем пазар на мотоцикли во светот што ја прави и идеално место за тестирање на нов концепт. Истражувањето ќе се фокусира на нешто што Honda го нарекува „electric mobility products“, а во кои се вклучени електричните мопеди и скутерите.

Со оглед на неодамнешното претставување на PCX електричниот скутер кој е опремен со „Mobile Power Pack“, можеме да претпоставиме дека целокупниот експеримент ќе биде спроведен со користење на електричниот мопед на Honda.

Доколку се помине во најдобар можен ред, тоа би можело на индустријата со електрични мотоцикли да и даде голем поттик а во иднина самото полнење на батеријата да биде побрзо отколку да го наполните резервоарот со гориво.

Тестирањето се очекува да почне во декември 2018 година.

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.