Занимливости

Како по ѓаволите....да успеете да го завршите релито Дакар

Серија на текстови во кои водечките светски професионалци го откриваат своето стручно мислење на одредена тема. Не се обидувајте да го направите ова дома.

Следете нè на:

 

Серија на текстови во кои водечките светски професионалци го откриваат своето стручно мислење на одредена тема. Не се обидувајте да го направите ова дома.

Одговорено од страна на Левелин Павеј – Во 2015 година, Левелин успешно го заврши својот прв настап на релито Дакар.

11

Да сте стигне до крајната цел на Дакар е неверојатно тешко. Целото учество е еден голем предизвик а доколку сте успеале да се појавите на стартот, тогаш би можело да се каже и дека сте завршиле еден дел од работата. Самото учество чини од 70 до 100,000 евра по човек. Во тоа се вклучени мотоциклот, авионските летови, поддршката, пневматиците, горивото. Треба да вложите огромен напор за да ги обезбедите овие средства. Токму затоа и се појавува мало опуштање кога ќе се појавите на стартната линија.

Поголем дел од патеката на Дакар е прилично лесна. Некои делови се тешки но мислам дека трката на издржливост во Велика Британија е многу потешка. Проблемот кај Дакар е големиот период што го поминуваш на мотоцикл и екстремните временски услови. Дневно отприлика возиш помеѓу 500 и 1000 километри, и тоа е секој ден, четиринаесет дена по ред. 12 часа возевме на температура од 50 степени, а бевме спиени само 5 часа. Следниот ден повторно возевме 12 часа но на температура под нулата. Тоа бара огромен ментален напор и токму поради и се случуваат грешки. Возењето на оф роуд мотоцикл бара голем физички напор и доколку почете да ја употребувате мапата, лесно може да загубите концентрација. Една мала грешка и готови сте. Боли кога ќе паднеш но не смееш да се откажеш.

111

Неколку пати сум се нашол во таква ситуација. Имав две опции. Да соберам сила и да продолжам да возам или да се откажам и да се најдам сам на среде пустина. Самата помисла од тоа да бидам сам ми беше многу одбивна. Морате да ја издржите болката.

Да бидам искрен, кога ќе ја завршите трката ќе се чувствувате помалку разочарано. Ја поминав крајната линија, отидов да јадам и заспав на масата. Во моментот сте физички исцрпени, но откако сето тоа ќе помине, ќе започнете да се чувствувате фантастично од тоа што сте го постигнале.

Би можело да ве интересира

„Ќе биде подобро за сите, секако тука е и Moto2 серијата, доколку го имаат овој нов стил на возење - Moto2 се доближи еден чекор поблиску до MotoGP  со новиот 765cc Triumph мотор“

„Коментарот кој го даде Алберто Пуиг предизвика реакција кај неговиот поранешен MotoGP возач Дани Педроса“

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.