Занимливости

Неверојатна Yamaha FZ-09 базирана на авантуристички мотоцикл

Ова доведе до широк спектар на дизајни, а исто така и самите потрошувачи почнаа да креираат  авантуристички „dual-sport “ машини кои се базирани врз нивни идеи. Но најинтересно од на што досега го имаме видено е моделот кој се базира на Yamaha FZ-09. Тој е едноставно неверојатен.

Следете нè на:

 

Еве уште неколку вести за Yamaha денес (Ако не сте слушнале, моделот 2017 Yamaha YZF-R6 ќе дебитира за помалку од една година) за кои сме сигурни дека ќе ви ја зголемат возбудата за овие мотоцикли.

Воопшто не е тајна дека пазарот за авантуристички мотоцикли е многу популарен во моментов.  Речиси сите компании се обидуваат да направат мотоцикл кој ќе има „dual-sport“ мотор кој може да помине големо растојание без разлика на тоа какви се условите на патот.

Ова доведе до широк спектар на дизајни, а исто така и самите потрошувачи почнаа да креираат  авантуристички „dual-sport “ машини кои се базирани врз нивни идеи.

Yamaha MT FZ 10 Adventure Tourer ADV custom 15

Но најинтересно од на што досега го имаме видено е моделот кој се базира на Yamaha FZ-09. Тој е едноставно неверојатен.

Концептот за оваа машина не е ништо ново.  Но кога некој ќе ја претвори таа идеја во реалност, тогаш тоа е нешто сосем поинаку.

Тој дебитираше во Јапонија а ние за жал располагаме со многу малку информации освен дека е направен од момците од „Dirt Freaks.“ Се чини дека на мотоциклот му е додадена подолга суспензија, предното тркало има 19 инчи а покрај тоа има и многу додатоци кои се направени од јаглеродни влакна.

Со 115 коњски сили и 190кг моделот Yamaha FZ-09 е изненадувачки добар авантуристички мотоцикл (моделот Triumph Tiger 800,кој исто така е три цилиндричен авантуристички мотоцикл, има 95 коњски сили и тежи 196кг). 

Би можело да ве интересира

„Ќе биде подобро за сите, секако тука е и Moto2 серијата, доколку го имаат овој нов стил на возење - Moto2 се доближи еден чекор поблиску до MotoGP  со новиот 765cc Triumph мотор“

„Коментарот кој го даде Алберто Пуиг предизвика реакција кај неговиот поранешен MotoGP возач Дани Педроса“

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.