Занимливости

Новата технологија на BMW може да спаси животи

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

Следете нè на:

 

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

Автономниот мотоцикл на BMW е развиен со цел да го намали бројот на несреќи. Користејќи GPS и радар за да се надгледува позицијата на возење како и целосно автоматски систем на возење, оваа машина може самостојно да вози на тркачка патека, да избегнува пречки па дури и сама да тргне и да застане. Иако во овој случај возачот воопшто не е потребен, од BMW велат дека не треба да не фаќа паника.

riderless bmw 1

„Можеме да ги менуваме брзините и да го управуваме мотоциклот без возач. Но нашата цел не е да направиме целосно автономен мотоцикл,“ изјави безбедносниот експерт на BMW, Стефан Ханс. „Овдека се работи на развој и ако можеме да направиме мотоцикл кој може да се справи со сите предизвици тогаш тој може да му биде од голема помош на возаот.“

„Техничкиот напредок во однос на безбедноста се развива многу побавно кај мотоциклите. На пример, ABS сопирачките најпрво се појавија кај автомобилите а дури десет години подоцна и кај мотоциклите. Контролата на тракцијата дојде дури 20 години подоцна. Автомобилите сега можат да интервенираат пред да се случи нешто опасно. Сакаме да го воведеме тоа и кај мотоциклите со цел во иднина да се избегнат несреќите.“

riderless bmw 4

Сите работи кои вообичаено би ги контролирал возачот, сега имаат електро-механичка контрола. Постои „steering actuator“ кој ја контролира патеката на движење, потоа автоматски кумплуг и менувач. Гаста „Ride-by-wire “ сега целосно се контролира преку компјутер, а има и потпирач кој самиот се повлекува штом  мотоциклот почне да се движи. Со помош на податоците кои доаѓаат од IMU како и од GPS системот, се овозможува мотоциклот да остане во исправена позиција. Секако, ова бара голем број на пресметки.

Мотоциклот исто така има и радар кој е многу сличен на системот кој спречува несреќи кај автомобилите. Тој му овозможува мотоциклот да ја забележи опасноста која доаѓа и соодветно да реагира.

Од BMW не сакаат да откријат кога оваа технологија ќе се најде кај нивните улични модели но може да се очекува ова да се случи во следните неколку години.

riderless bmw 3

motul makeodnija

Би можело да ве интересира

Малата разлика во поразите на трките во Катар и Муџело покажува дека возачот на Honda е способен да победи на патеките кои му одговараат на мотоциклот на Ducati.

„Ги финализираме преговорите со возачот и неговиот менаџер. Се надеваме дека наскоро ќе ја слушнеме нивната одлука“ - Алекс Маркез ќе остане дел од Moto2 и ќе вози за Marc VDS?

Една од најинтересните работи кои ги видовме за време на WorldSBK трката која се возеше во Лагуна Сека беше преставувањето на најновиот модел кој ни доаѓа од фабриката во Болоња, Ducati Panigale V4 25° Anniversario 916.

Вообичаено, ова би требало да биде најдобриот период за забавниот парк во Калифорнија, но тој е затворен поради реновирање.

Валентино Роси вели дека се уште може да победува и дека нема потреба да го менува шефот на тимот.

Дали слушнавте? Yamaha најави промени кај 2020 Yamaha YZF-R1 и 2020 Yamaha YZF-R1M а двата модели ги престави овој викенд за време на трката од WorldSBK шампионатот која се возеше во Лагуна Сека.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Листа на мото настани

  • 26 Јули 2019 - 28 Јули 2019
  • Клубски дом
  • Планина Плачковица

  • 10 Август 2019 - 10 Август 2019
  • Сè уште непознато
  • Битола

  • 24 Август 2019 - 24 Август 2019
  • Сè уште непознато
  • Прилеп

  • 31 Август 2019 - 01 Септември 2019
  • Патека Плевен
  • Долна Митрополија, Бугарија

  • 07 Септември 2019 - 09 Септември 2019
  • Република Македонија

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.