Занимливости

Нови гласини за турбо проектот на Suzuki

Морав да ги разгледам претходните текстови кои ги имаме објавено за да видам кога прв пат пушувавме за „turbocharged“ верзијата на Suzuki. Колку за информација, поминаа четири години откако Suzuki за прв пат се појави со „Recursion“ концептот на мото шоуто во Токио.

Следете нè на:

 

Оттогаш, имаше многу малку информации за овој проект, особено во период кога за прв пат успеавме да видиме дел од дво-цилиндричниот 588cc концепт.

Но кога одговорните лица во Хамамацу ќе го објават овој турбо мотоцикл? Каков облик ќе има тој? Дали ќе биде дел од линијата мотоцикли на Suzuki или не? Ова се навистина добри прашања, а ние имаме одговори за нив, барем ако можеме да им веруваме на најновите гласини.

Suzuki Recursion Turbo Concept 04

Според едни информации кои ни доаѓаат од Грција, Suzuki планира да објави нов модел. Таканаречениот Suzuki GSX-700T се верува дека ќе има 700cc „XE7” „turbocharger“ мотор.

Ова е интересно и бидејќи спецификациите се совпаѓаат со информациите кои ги имаме за „Recursion“ концептот за кој беше соопштено дека има 588cc мотор. Во 2015 година, Suzuki дури и го заштити името „Recursion“ во Европа и САД.

Мотор со средна зафатнина, навистина би можел да блесне доколку му биде додаден турбочарџер и интеркулер. Но во зависност и од распоредот на елементите, мотоциклот дури би можел и да добие намалување на својата тежина.

Ова би можело навистина да му помогне на Јапонскиот бренд кој во моментов се соочува со проблеми, како во однос на продажбата така во однос на перцепцијата кај пошироката публика.

Веќе долго време зборуваме, но се чини дека Suzuki конечно излезе од рецесија. Сепак, сите овие работи во моментов се само гласини но се надеваме дека ќе се исполнат. За нов мотоцикл обично се потребни од три до пет години за да се стигне од концепт до производство, а во однос на тоа, се чини дека Suzuki е на вистинскиот пат. Но како и секогаш, времето ќе покаже дали ќе се оствари ова.

Suzuki Recursion Turbo Concept 05

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.