Занимливости

Проект: Honda CBR1800RR

Бевме прилично изненадени од моторот на Седрик Смит кога го видовме во септември минатата година, станува збор за CBR 1800RR.

Следете нè на:

 

cbr1800rrHonda CBR1800RR

Бевме прилично изненадени од моторот на Седрик Смит кога го видовме во септември минатата година, станува збор за CBR 1800RR.

Сега конечно имаме и квалитетни слики. Мотоциклот беше направен со мотор и рам од Honda Gold Wing 2010, делови од рамот на CBR1000RR, предница од GSX-R и CBR Repsol пластики.

cbr1800rr-ok

Седрик Смит, креаторот на овој моторцикл е сервисер во „Everett Powersports“ во државата Вашингтон. Тој исто така претходно има прилагодено Honda RS125GP да може да прифати мотор од CRF450.

IMG 0171

CBR1800RR моментално се наоѓа во изложниот салон на Everett Powersports. Наводно возењето е слично како кај CBR спортскиот мотор.

Овие тврдења не се целосно неосновани. Како и CBR 1000RR и Gold Wing е опремен со “Pro-Link” амортизација, а тежината е значително намалена бидејќи од Gold Wing-от е останат само моторот, па моторот е способен да менува брзината на движење на пат со многу свиоци. Опремен со поостра предна суспензија и подобри сопирачки, се обложуваме дека овој мотоцикл е изненадувачки добар.

honda-cbr-1800-rr 04

 

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.