Занимливости

„Tilting Motor Works“ ја покажаа забавната страна на мотоциклите со три тркала

Еден од главните недостатоци на мотоциклите со три тркала е лошото движење во свиок. Ако сакате да се вратите безбедно дома, во никој случај немојте ги да возите брзо кога влегувате во некој свиок. 

Следете нè на:

 

Бидејќи тие не можат да се навалат, воопшто не се погодни за нагли вртења. „The Spyders“ имаат многу електроника во нив за да компензираат за овој недостаток, и тие се наслонуваат на нивниот алгоритам за стабилност.  Ако го погледнете нивното промотивно видео, ќе можете да забележите дека многу внимателно ја одбегнуваат оваа тема.  Нема да видите како некој вози ваков мотоцикл брзо при влегување во свиок. Секако, има и храбри луѓе кои се спремни да го направат ова.

3d000559bc0c4994e4Подобрување или уништен мотор?

Истото е однесува и на обичните мотоцикли со три тркала. И за двете категории, мора да се напомене едно нешто. Нивниот неподвижен центар на гравитација ги прави работите полоши при вртење, со тоа што го турка мотоциклот надвор од идеалната линија на возење и со тоа ја зголемува можноста за превртување.

Tilting Motor Works го решава овој проблем со тоа што ги преработува мотоциклите во трицикли  со помош на лост. Секако, TMW машините не изгледаат толку добро како класичните мотоцикли на три тркала, но се многу позабавни.

Двете предни тркала се закачени на лост кој му овозможува да трициклот да се навалува како и класичните мотоцикли.  Ова му овозможува на возачот да го користи своето тело за полесно да управува.  И на сето ова, додадете ја стабилноста што ја имате со три тркала.

Со овој мотоцикл ќе ви биде полесно да ги следите останатите возачи од вашата група, а во исто време ќе бидете побезбедни.

Би можело да ве интересира

„Ќе биде подобро за сите, секако тука е и Moto2 серијата, доколку го имаат овој нов стил на возење - Moto2 се доближи еден чекор поблиску до MotoGP  со новиот 765cc Triumph мотор“

„Коментарот кој го даде Алберто Пуиг предизвика реакција кај неговиот поранешен MotoGP возач Дани Педроса“

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.