Занимливости

Визир за кацига кој автоматски се затемнува/осветлува

Француска компанија пронајде решение со кое се намалува импактот од промената на интензитетот на светлината додека возите.

Следете нè на:

 

Сончевите денови се покана со која природата ве повикува да излезете и да возите. Ја ставате кацигата со темен визир и се качувате на мотоциклот. Сето тоа е одлично само да не се оние делови од патот каде светлината не е толку силна и каде што неколку секунди не гледате ништо пред вас, или пак кога почнува да се стемнува. За навечер и да не говориме. А доколку пак не носите затемнет визир, ефектот е уште полош. Производителите веќе креираа кацига која ви помага да го решите овој проблем, но, за жал, за целосна транзиција се потребни неколку минути. Но сега една амбициозна компанија е посветена да го реши овој проблем и ветува целосна транзиција, од темно во светло, за само неколку секунди.

shetters 770x433

Француската компанија „Shetters“ е одлучна да го реши овој проблем преку воведување на визири за „Arai“ и  „Shoei“ кацигите. Тие користат светлосни сензори за да проценат колку треба да се затемнат и реагираат за само 0.04 секунди. LCD технологијата е поврзана со мал, соларен панел. Со ова вие никогаш нема да морате да се грижите дали сте заборавиле да го наполните вашиот визир, односно системот е целосно автономен.

Иако визирот нуди различни нивоа на сенка во зависност од интензитетот на светлината, сигурно се прашувате како ќе реагира при нагла промена и дали вашата кацига одеднаш ќе се претвори во дискотека.

Визирот како и очилата кои се опремени со истата технологија сега се достапни на Kickstarter. Нивната цена изнесува 230 долари за првите сто визири кои ќе се продадат, а потоа цената се качува на 280 долари. Првите испораки се очекуваат во септември.

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.