Мотоцикли

Дали наскоро ќе имаме „seamless“ трансмисија кај уличните модели на Yamaha?

„Овој патент ни сугерира дека ваквата трансмисија би можела наскоро да се најде и кај уличните мотоцикли“

Следете нè на:

 

Seamless трансмисијата претставува еден вид на утопија во светот на мотоциклите. Овој систем, кој заштедува многу на време, досега беше ексклузивен само за тркачките мотоцикли. Доколку ја прашувате Yamaha, ваквата состојба наскоро ќе се промени и има големи шанси оваа технологија да се најде кај уличните мотоцикли, почнувајќи со Yamaha R1.

seamless transmission

Пред неколку години Honda стана првиот производител кој почна да користи ваква трансмисија. Неколку производствени супербајк мотоцикли веќе се опремени со обична верзија на овој систем. Сепак, тој се уште не е до крај усовршен. Во суштина, тој го елиминира неутралниот дел кој настанува кога менувате брзина. Тоа значи дека нема да има никакви прекини во моќноста кога менувате од една во друга брзина.

Патентот на Yamaha овозможува истовремено да бидат вклучени две брзини. Тоа пак овозможува беспрекорен пренос и минимална загуба на моќта кога менувате брзина.

Системот во моментов се наоѓа кај моделот R1 што ни укажува на тоа дека компанијата работи на улична, а се надеваме и евтина, верзија на мотоцикл кој ќе ја има оваа технологија. Доколку возите на улица, оваа трансмисија ќе го олесни преностот од една во друга брзина, а исто така ќе ви обезбеди и едно чудно чувство кога нема да морате да го употребувате кумплугот. Но освен доколку не сакате да поставите рекорд за најдобро време, оваа технологија и нема некоја голема примена ако возите на улица или пак автопат. Секако, сето ова важи доколку не сакате да се чувствувате како да сте дел од MotoGP.

Засега сѐ уште не е познато кога оваа технологија на Yamaha ќе се најде на пазарот но интересно е да се знае дека компанијата ја разгледува како следен чекор во еволуцијата на мотоциклите.

Би можело да ве интересира

Марк Маркез се доближи еден чекор поблиску до освојување на титулата откако имаше импресивен настап пред домашната публика на трката која се возеше во Арагон.

Марк ми ја уништи трката, ми ја повреди ногата. Знае дека погреши! - Хорхе Лоренцо

„Можеме да се бориме за победа, но Хорхе и Марк исто така се добри на оваа патека. Затоа сметам дека воопшто нема да биде лесно“ - Андреа Довициозо.

Пред вас е Suzuki GSX-R1000 – Ryuyo, супербајк кој има 209 коњски сили и тежина од 167 килограми. За жал, од овој модел ќе бидат произведени само 20 примероци кои ќе имаат цена од 29.990 евра.

Марк Маркез призна дека добро се справува со периодот во кој нема постигнато ниту една победа во премиерната класа.

Можеби тоа е само земја на слободи во однос на полуавтоматските оружја. Но се чини дека во иднина жителите на Америка нема да имаат избор во однос на тоа каков мотоцикл ќе можат да купат.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!