Опрема

Нова технологија во производството на кациги: 6D ATR-1

Новата кацига со propriatery суспензија драматично ќе го намали ризикот од потресот кај возачите.

Следете нè на:

 

6D-ATR-1-Helmet 002Новата технологија треба драматично да го намали ризикот од потресот кај возачите.

Новата кацига со propriatery суспензија драматично ќе го намали ризикот од потресот кај возачите.

Тешко за верување, но новата суперкрос сезона е пред нас а со неа и неизбежните паѓања на возачите при што кацигите се допираат со подлогата и настануваат потреси на мозокот.  Тимот на GEICO Honda 250 SX презема чекори да ги намали овие случаи, носејќи специјална кацига која вклучува систем за менаџмент на кинетичката енергија.

Произведен од 6D, нова компанија од Бри, Калифорнија, AT-1 кацигата која ќе ја носат Ели Томас, Вил Хан, Џастин Богле, Зак Бил и Зак Озборн многу личи на стандардната мото кацига составена од  тврда школка за заштита и стакло дизајнирано да апсорбира енергија при удар за да ги заштити главата и вратот од виткање.

6D-ATR-1-Helmet 005

Под школката која е составена од карбонски влакна, фиберглас и кевлар се наоѓа нешто навистина добро. Додека повеќето кациги имаат по една облога која е произведена од полиестер и која ја абсорбира енергијата, AT-1 има две облоги.  Помеѓу облогите, има еден многу специфичен механизам составен од 27 амортизери кои личат на песочни часовници а кои служат како суспензија за главата на возачот, додека во исто време создаваат мал простор (6 мм.) за движење на воздухот. Амортизерите, кои создаваат голем отпор при компресија, исто така и овозможуваат на облогата да се растега во повеќе правци во шлемот со што се подобруваат перформансите при удар и се намалуваат повредите на мозокот.

Од 6D велат дека „omni“ навигациониот систем го штити мозокот подобро од традиционалните кациги кој имаат покрута школка и покрута облога од полиестер. Иако мулту полиестерните облоги помагаат кај традиционалните кациги, тестовите покажуваат дека AT-1 со ODS се многу поефикасни при апсорбирање на удари кои типично доведуваат до потрес на мозокот кај моторциклистите.

6D-ATR-1-Helmet 004

Ќе зборуваме повеќе за новата AT-1 кацига во наредниот број. Засега можеме само да кажеме дека луѓето позади 6D компанијата, Боб Вебер и Роберт Рајзингер се угледни,  долгогодишни членови на мото заедницата. Што е уште поважно, овие можеби револуционерни кациги кои тежат исто како и традиционалните мото кациги и кои имаат DOT и ECE сертификати ќе бидат достапни за продажба во Фебруари. Цената ќе биде околу 750$, што ги прави можеби најскапите MX кациги воопшто произведени.

Извор: „CycleWorld

 

comments

Би можело да ве интересира

Yamaha и Tech3 објавија дека 2018 ќе биде последна година за нив како партнери во MotoGP Светскиот Шампионат

Луѓето од „Jennings“ повторно имаат нешто интересно за нас. Овој пат се мото компании кои произведуваат автомобили.

Италијанецот призна дека не очекува да биде компетитивен на првата трка која ќе се оддржи на патеката во Катар следниот месец. Во текот на минатата сезона, тој постојано имаше проблем со забрзувањето.

Неколку зборови зошто аеродинамиката е важна и зошто тимовите посветуваат толку внимание на неа.

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!