Останато

КТМ лидер на Дакар 2017

Како што веќе знаете, релито Дакар почна на 2-ри јануари. Сите возачи имаа добар старт, а после три етапи лидер на релито е КТМ.

Следете нè на:

 

Австралиецот Тоби Прајс го започна денот од седумнаесетото место. Но сепак за кратко време тој успеа да се искачи на првото место и успеа да се задржи на истата позиција се до крајот.

„Денеска беше комплетно различен ден. Имаше голема брзина, многу брзи патишта и имаше многу прашина. Исто така имаше и многу животни. Не беше тежок денот за навигација но мора да внимавате на животните кои се појавуваат на патот. Но добро е кога ќе ја завршиш трката на ваква жештина,“ изјави Прајс.

ktm currently leads the dakar 2017 114320 1

Третата етапа беше добра и за Матиас Валкнер кој заврши на второто место.

„Трката денеска беше претежно права и имаше само дваесетина свиоци.Но беше прилично тешка особено на стартот поради вегетацијата и животните. Но сепак на крајот имавме добар ден,“ изјави Валкнер.

Третиот член на екипата успеа да го заврши вториот дел од етапата на четвртото место со заостанување од 4 минути и 19 секунди зад лидерот. Сепак загуби во последниот дел од етапата и во моментов се наоѓа на петото место.

Лејла Саинц се уште е лидер кај жените и ја заврши етапата на 24. место со заостанување од 16:29 минути зад лидерот. Во моментов таа се наоѓа на 25.место во генералниот пласман. 

ktm currently leads the dakar 2017 4

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.