Би сакал тогаш да го знаев она што го знам сега.

Пред неколку години почнав да возам оф роуд мотоцикли. Се до тој момент во животот, се беше како што треба. На работа, имав база на податоци која беше подобра отколку на моите шефови. Бев најдобар продавач во фирмата и бев добро запознаен со различните аспекти од мото индустријата. Внимателно слушав кога другите зборуваа и бев пасионира мотоциклист. Морам да признаам дека некои од моите претпоставени, немаа никакви познавања за мотоциклите. Но за нивна среќа јас знаев доволно. Понекогаш навистина ми беше тешко кога работев на проекти за кои знаев дека не се толку добри. Но само ќе ја наведнев главата и ќе ја завршев работата. Понекогаш пак ќе го изразев своето мислење но тоа само ќе ми направеше дополнителни проблеми.

Кога почнав да возам оф роуд мотоцикли, им пристапив на работите на истиот начин. Знам како да возам мотоцикл бидејќи веќе неколку години возам 1000cc улични модели. Мислев дека со голема леснотија ќе го возам и новиот мотоцикл. Но само што се качив на мојот KX250F ми стана јасно дека немам никаква престава што правам. Веќе на првата пречка паднав. Станав, продолжив напред но повторно паднав. Не знаев што се случува?

dirtbike txt 1 22 04

За среќа, на мојата прва оф роуд авантура ми се приклучија неколку пријатели кои возеа по ваков терен веќе долги години. Тие ми помогнаа многу бидејќи се чувствував навистина беспомошно. Ова пред се се должи на тоа бидејќи бев сигурен дека знам што правам.  

Следните неколку дена тие ги посветија да ме научат на основите на оф роуд возењето. Заборавив на се што знам дотогаш и внимателно слушав. Ги применував техниките кои ги научив но и продолжив да работам на нив. Немав друг избор. Во тие три дена моето возење значително се подобри. Сакам кога возам оф роуд и навистина ми се интересни работите кои можете да ги направите со ваков мотоцикл.

Една од причините поради кои ова возење ми стана интересно е фактот дека го потиснав сето знаење кое го имав претходно за мотоциклите и вниматено ги слушав поискусните возачи од мене. Исто така имав и добро професори а работите кои ги научив, веднаш функционираа штом ќе ги применев. Се чини дека вреди да се слуша внимателно.

dirtbike txt 2 22 04

Морам да признаам дека ова комплетно го промени мојот начин на учење а работата која ја имам денеска е само еден пример за тоа. Пред да станам помошник уредник не бев новинар но сметав дека имам што да понудам и да им дадам еден различен пристап на читателите. Аплицирав за работата и ме примија. Уште од првиот ден, околу мене имаше искусни луѓе кои долги години се дел од оваа индустрија. Еден од нив, кој беше и мој ментор, воопшто не се плашеше да биде и малку пожесток со мене. Тој знаеше убаво да ми ги објасни работите наместо само да ми ги поправи грешките. Исто така секојдневно учев и од останатите.

Многу научив од денот кога за прв пат се качив на оф роуд мотоцикл. Но главното, ми стана јасно колку само работи не знам. Не сум перфектен но научив како внимателно да слушам и да бидам отворен за нови идеи. Секогаш има нови работи кои можете да ги научите, особено кога мислите дека знаете се.

Back To Top