Корисни текстови

Што да направите доколку премногу остро влезете во свиок?

Порано или подоцна сите правиме грешки. Понекогаш едноставно ќе се опуштиме и премногу остро ќе влеземе во свиок.

Следете нè на:

 

Порано или подоцна сите правиме грешки. Понекогаш едноставно ќе се опуштиме и премногу остро ќе влеземе во свиок.

Но што ќе правите во тој случај? Доколку не знаете што треба да направите тогаш сигурно нема да реагирате на вистинскиот начин. Доколку не сте извежбани за да реагирате на правилниот начин, инстинктот ќе се погрижи да реагирате на погрешниот начин.

Во повеќето случаи кога се наоѓате во таква ситуација, возачот едноставно не го користи целиот потенцијал на мотоциклот. Речиси секогаш клучот за да излезете неповреден од оваа ситуација е пред се да не кревате паника, а потоа дополнително да го навалите мотоциклот. Во никој случај немојте да притискате на сопирачката.

Motorcycle Cornering Technique 1014Мотоциклот може да се навали многу повеќе од што мислите

Кога возам на пат исполнет со свиоци, постојано се потсетувам на една работа: Ако премногу брзо влезеш во свиок, навали го мотоциклот колку што можеш повеќе. Се надевам дека ова ќе го истренира мојот мозок за доколку некогаш се најдам во таква ситуација ќе реагирам на вистинскиот начин наместо да паничам.

Оваа несреќа која се случила во Калифорнија ни покажува возач кој донел погрешна одлука. Тој влезе во свиокот побрзо отколку што тој очекувал, го исправи мотоциклот и се обиде да закочи. Можете да го видите и него како стои исправено. За среќа возачот помина воглавно без повреди. Возачите кои беа пред него и зад него исправно влегоа во свиокот, а и тој не се движеше многу побрзо од нив. Тоа значи дека и тој можел без проблем да го помине свиокот.

Која е лекцијата од сево ова? Бидете подготвени за следниот пат кога лошо ќе  процените некој свиок. Тренирајте го вашиот мозок да реагира на вистинскиот начин. Наместо да ве фаќа паника, навалете го мотоциклот повеќе.

comments

Би можело да ве интересира

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Suzuki поднесе неколку патенти за полу автоматска трансмисија која би можела да се најде во следната генерација на Hayabusa моделите.

„Во однос на безбедноста, Cornering ABS на предното тркало го прави она што контролата на тракцијата го прави на задното тркало.“

Џејмс од MCN помина 7000 километри на Metzeler Roadtec 01 пневматиците и еве што имаше да каже за нив.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!