MotoGP

MotoGP: Петручи го комплетираше тимот на Ducati

Данило Петручи, како што се очекуваше, е потврден за нов член на тимот на Ducati во сезоните 2019 и 2020.

Следете нè на:

 

После две годишниот успешен период кој го помина во сателитскиот тим Pramac Ducati, тој ќе му стане нов колега на Италијанецот Андреа Довициозо.

Првично борбата беше меѓу него и тимскиот колега Џек Милер но Австралискиот возач изјави дека би бил среќен доколку и во иднина остане дел од сателисткиот тим и доколку го наследи мотоциклот на Петручи, кој е ист како и фабричките мотоцикли.

petruci 19

Ова е исто така и награда за Петручи кој во изминативе три сезони неколкупати успеа да се искачи на подиумот.

„Тоа што ќе бидам дел од фабрички тим за мене е остварување на сонот. Голема чест е да се биде официјален возач на Ducati, особено за некој како мене кој својата кариера ја започна како тест возач за тимот. Би сакал да им се заблагодарам на Паоло Кампиноти и Франческо Гуидоти кои ми дадоа шанса да бидам дел од Pramac Racing тимот. Без нив ова немаше да биде возможно.“

„Исто така сакам да им се заблагодарам и на менаџерите на Ducati и Ducati Corse, Клаудио Доменикали, Џиџи Далиња и Паоло Чиабати, кои ме ценат како личност и како возач. Не можам да дочекам да започне новата авантура со фабричкиот тим. Сега се што сакам е да ја завршам сезоната меѓу најдобрите пет возачи и потоа да ја започнам новата сезона со Ducati.“

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.