Какви резултати постигнаа возачите по завршувањето на последниот ден од тестот во Катар.
Фабио Куартараро и Yamaha беа најбрзи по завршувањето на вториот ден од тестот кој се оддржа во Лосаил. Французинот беше единствениот возач кој имаше време под 1 минута и 54 секунди.
Алеш Еспаргаро и Aprilia, на изненадување на многумина, беа лидери по завршувањето на првиот ден. Шпанецот имаше добар настап и во неделата и беше во водство во првите етапи. На крајот, само Куартараро и Џек Милер беа подобри од него.
Франко Морбидели, кој првиот ден го заврши на седмото место, сега се искачи на четвртата позиција со неговата Petronas машина која има А спецификации. Тест возачот на Honda, Стефан Бредл се најде меѓу најдобрите пет возачи.
Веднаш по него следуваа возачот на Pramac Ducati, Јоан Зарко и тимскиот колега на Куартараро, Маверик Вињалес. Светскиот шампион, Жоан Мир го освои осмото место со Suzuki. Мигел Оливеира повторно беше најбрзиот возач на КТМ иако падна од петата на единаесетата позиција. Пол Еспаргаро пак го заврши првиот тест со Repsol Honda на дванаесетото место (+0.733).
Актуелниот Moto2 шампион, Енеа Бастианини, беше најдобар дебитант откако го освои 16-тото место за Avintia Ducati. Лоренцо Савадори (Aprilia) беше седумнаесети, Лука Марини (Avintia VR46) заврши на осумнаесетото место додека пак Хорхе Мартин (Pramac Ducati) беше деветнаесетти.
На големо изненадување, Валентино Роси се најде веднаш зад дебитантите и го освои дваесетото место. Неговиот сонародник, Данило Петручи, го освои 21-то место на неговиот прв тест за Tech3 KTM. Бред Биндер од Red Bull KTM беше 24-ти.
Со оглед на тоа дека беше откажан тестот во Сепанг, за голем дел од возачите ова беше прво појавување на патеката по трката во Портимао која се возеше минатиот ноември. Покрај главните MotoGP возачи, на тестот учествуваа и фабриките тест возачи, меѓу кои Стефан Бредл (Honda), Кал Кратчлоу (Yamaha), Дани Педроса (КТМ) и поранешниот Супербајк шампион , Силвиан Гинтоли (Suzuki).
Кратчлоу ги делеше М1 мотоциклите со Јапонските тест возачи Кацујуки Накасуга и Кота Нозане. Трите машини, кои ги вклучуваа 2019 (A-Spec) и 2020 (Factory-Spec) беа под ознаките '#T1', '#T2' и '#T3'. Под официјалното време беше означен само мотоциклот но не и возачот.
Тестовите се одржуваа секој ден од 14 до 21 часот а имаше и десет минутна пауза за вежбање на стартот на секоја трка. Тоа ни откри дека повеќе од тимовите сега имаат „start/holeshot“ уред .
Вториот и последен претсезонски тест ќе се оддржи на истата патека помеѓу 10-ти и 12-ти март. Првите две трки од сезоната исто така ќе се возат во Лосаил. Првата трка е закажана за 28-ми март додека пак втората ќе се вози на 4-ти април.
2021 QATAR MOTOGP TEST TIMES - SUNDAY (FINAL) | ||||||
RIDER | NAT | TEAM | TIME | LAP | ||
1 | ^5 | Fabio Quartararo | FRA | Monster Yamaha (YZR-M1) | 1m 53.94s | 52/59 |
2 | ^2 | Jack Miller | AUS | Ducati Team (GP21) | +0.077s | 57/57 |
3 | ˅2 | Aleix Espargaro | SPA | Aprilia Gresini (RS-GP) | +0.212s | 42/69 |
4 | ˅2 | Franco Morbidelli | ITA | Petronas Yamaha (YZR-M1) | +0.213s | 50/63 |
5 | ˅2 | Stefan Bradl | GER | Repsol Honda (RC213V) | +0.270s | 44/61 |
6 | ^5 | Johann Zarco | FRA | Pramac Ducati (GP21) | +0.416s | 51/55 |
7 | ˅2 | Maverick Viñales | SPA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.455s | 55/66 |
8 | ˅1 | Joan Mir | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.575s | 45/48 |
9 | ^3 | Francesco Bagnaia | ITA | Ducati Team (GP21) | +0.711s | 48/48 |
10 | ˅2 | Alex Rins | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.718s | 25/49 |
11 | ˅2 | Miguel Oliveira | POR | Red Bull KTM (RC16) | +0.726s | 35/47 |
12 | ˅2 | Pol Espargaro | SPA | Repsol Honda (RC213V) | +0.733s | 25/62 |
13 | ^1 | Takaaki Nakagami | JPN | LCR Honda (RC213V) | +0.750s | 59/60 |
14 | ˅1 | Alex Marquez | SPA | LCR Honda (RC213V) | +1.012s | 32/53 |
15 | ^2 | Yamaha Test1 | N/A | Yamaha Test Rider (YZR-M1) | +1.366s | 30/35 |
16 | ˅1 | Enea Bastianini | ITA | Avintia Esponsorama (GP19)* | +1.546s | 35/45 |
17 | ^7 | Lorenzo Savadori | ITA | Aprilia Gresini (RS-GP)* | +1.630s | 38/41 |
18 | ^4 | Luca Marini | ITA | Sky VR46 Avintia (GP19)* | +1.665s | 47/48 |
19 | ˅3 | Jorge Martin | SPA | Pramac Ducati (GP21)* | +1.692s | 29/36 |
20 | ˅2 | Valentino Rossi | ITA | Petronas Yamaha (YZR-M1) | +1.768s | 35/50 |
21 | ˅2 | Danilo Petrucci | ITA | KTM Tech3 (RC16) | +1.855s | 39/51 |
22 | ˅2 | Yamaha Test2 | N/A | Yamaha Test Rider (YZR-M1) | +1.927s | 20/20 |
23 | ˅2 | Iker Lecuona | SPA | KTM Tech3 (RC16) | +1.933s | 22/38 |
24 | ˅1 | Brad Binder | RSA | Red Bull KTM (RC16) | +2.004s | 23/41 |
25 | = | Dani Pedrosa | SPA | KTM Test Rider (RC16) | +2.512s | 32/53 |
26 | = | Sylvain Guintoli | FRA | Suzuki Test Rider (GSX-RR) | +2.822s | 26/45 |
27 | = | Michele Pirro | ITA | Ducati Test Rider (GP21) | +3.955s | 19/20 |
28 | = | Takuya Tsuda | JPN | Suzuki Test Rider (GSX-RR) | +4.970s | 16/25 |