Фантастичниот Марк Маркез дојде до 12-та победа во сезоната на патеката Сепанг во Малезија.
Фантастичниот Марк Маркез дојде до 12-та победа во сезоната на патеката Сепанг во Малезија.
Стартот на трката во Сепанг ни донесе многу возбудувања. Видовме контакт помеѓу Лоренцо и Маркез во првиот свиок благодарение на кој Педроса изби на првата позиција, следен од Довициозо, Лоренцо и Роси. До крајот на првиот круг Лоренцо успеа да го помине и Довициозо и Педроса, а Маркез се проби до 6-та позиција. Алеш Еспергаро ја заврши трката во вториот круг заедно со Алваро Баутиста. Во свиокот бр.15 потоа излета и Дани Педроса, неговиот преден крај едноставно попушти и тој заврши крај патеката.
На 18 круга до крајот Лоренцо беше водечки, Роси веднаш зад него, а на третата позиција го следевме Маркез. Зад нив во втората група возеа Довициозо, Брадл, Крачлоу и Смит. Роси кој возеше со помека предна гума од Лоренцо се обидуваше да го помине својот клубски колега во неколку наврати но Шпанецот го издржа притисокот.
Уште еден возач кој не ја заврши денешната трка беше Кал Крачлоу, неговото Дукати едноставно застана во момент кога тој беше на шестата позиција. Неколку круга подоцна и Ники Хејден се запиша во листата на возачи кои не финишираа на Сепанг, по негова вина откако влезе премногу брзо во свиокот бр.15
Лоренцо ја задржа водечката позиција до 11 круга пред крајот на трката, Роси тогаш започна со напад на првата позиција, Лоренцо успешно се одбрани на првиот обид, а Маркез на третата позиција будно ги следеше возачите на Јамаха. До крајот на кругот Роси успеа да го помине својот клубски колега, а веднаш откако Роси го помина Лоренцо, Маркез започна со притисокот и веќе во следниот круг тој изби на втората позиција, оставајќи го Лоренцо зад себе.
Два круга подоцна Роси направи грешка во последниот свиок, Маркез ја искористи грешката и дојде до првата позиција без никаква борба, но Роси не дозволи Маркез да направи голема разлика и се залепи за неговото задно тркало. Темпото кое го наметнаа двајцата возачи беше побрзо од она на Лоренцо, можеби и заради тврдата предна гума која ја имаше само тој од водечките тројца.
Во меѓувреме Дани Педроса повторно падна и овојпат дефинитивно ја заврши трката. По првото излетување од патеката успеа да се врати назад и притоа да дојде до 11-та позиција, сепак на 7 круга до крајот возачот на Хонда остана без бодови од Сепанг.
До крајот на трката фокусот беше на борбата за првата позиција помеѓу Марк Маркез и Валентино Роси, Лоренцо иако возеше зад нив не беше доволно агресивен па од круг во круг заостануваше зад водечките двајца и веќе беше извесно дека ќе се задоволи со третата позиција во Малезија.
На 3 круга до крајот Роси направи мала грешка по која Маркез успеа да направи незначителна разлика, која до крајот стануваше се поголема, а Докторот во последните два круга беше очигледно дека се откажа од борбата за првата позиција. Со ова Маркез дојде до 12-та победа во сезоната, прва за него на патеката Сепанг во Малезија. Со оваа победа Маркез го изедначи рекордот од 12 победи во една сезона на Мик Дуан од 1997 година.
До крајот на шампионатот преостанува само уште една трка која се вози на 9-ти ноември во Валенсија.
Поз. | Бодови | Бр. | Возач | Земја | Тим | Мотор | Време |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 25 | 93 | Marc MARQUEZ | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 40'45.523 |
2 | 20 | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Movistar Yamaha MotoGP | Yamaha | +2.445 |
3 | 16 | 99 | Jorge LORENZO | SPA | Movistar Yamaha MotoGP | Yamaha | +3.508 |
4 | 13 | 6 | Stefan BRADL | GER | LCR Honda MotoGP | Honda | +21.234 |
5 | 11 | 38 | Bradley SMITH | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | +22.283 |
6 | 10 | 44 | Pol ESPARGARO | SPA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | +34.668 |
7 | 9 | 68 | Yonny HERNANDEZ | COL | Energy T.I. Pramac Racing | Ducati | +38.435 |
8 | 8 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Ducati Team | Ducati | +48.839 |
9 | 7 | 8 | Hector BARBERA | SPA | Avintia Racing | Ducati | +50.792 |
10 | 6 | 45 | Scott REDDING | GBR | GO&FUN Honda Gresini | Honda | +59.088 |
11 | 5 | 7 | Hiroshi AOYAMA | JPN | Drive M7 Aspar | Honda | +1'15.949 |
12 | 4 | 70 | Michael LAVERTY | GBR | Paul Bird Motorsport | PBM | +1'17.966 |
13 | 3 | 63 | Mike DI MEGLIO | FRA | Avintia Racing | Avintia | +1'27.773 |
14 | 2 | 23 | Broc PARKES | AUS | Paul Bird Motorsport | PBM | +1'44.244 |
Без пласман | |||||||
15 | Alex DE ANGELIS | RSM | NGM Forward Racing | Forward Yamaha | 1 круг | ||
9 | Danilo PETRUCCI | ITA | Octo IodaRacing Team | ART | 6 круга | ||
26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 8 круга | ||
17 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Honda | 9 круга | ||
69 | Nicky HAYDEN | USA | Drive M7 Aspar | Honda | 14 круга | ||
35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Ducati Team | Ducati | 16 круга | ||
41 | Aleix ESPARGARO | SPA | NGM Forward Racing | Forward Yamaha | 19 круга | ||
19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | GO&FUN Honda Gresini | Honda | 19 круга |