Опрема

Преглед: Michelin Anakee 3

Ги тестиравме наследниците на Anakee 2 и прашување:  доколку се преправаме дека возиме оф-роуд,нели треба да се преправаме  дека возиме и на оф-роуд гуми?

Следете нè на:

 

Ги тестиравме наследниците на Anakee 2 и прашување:  доколку се преправаме дека возиме оф-роуд,нели треба да се преправаме  дека возиме и на оф-роуд гуми?

micheline-anakee-3

Доколку побарате “најдобри гуми за BMW 1200GS”на Гугл, ќе добиете илјадници различни одговори. Пробајте го истото и за било кој друг авантуристички моторцикл и резултатите ќе бидат слични.

Сепак, доколку погледнете внимателно ќе забележите дека неколку пневматици се издвојуваат. Меѓу нив се Anakee 2 на Мишелин и Tourance EXP на Мецелер. Тие се доста познати помеѓу сопствениците на авантуристички моторцикли.

Мишелин изјавија дека нивните трите цели за новите Anakee 3  се: да обезбедат подобра километража,зголемена безбедност и поголемо задоволство при возењето. Најмалку една од тие цели има шанса да биде измерена,за останатите две ќе се дебатира на интернет форумите.

Мишелин ја подесија Anakee 3  со пристрасност од 90% за патишта и 10% за крос. Доколку сопствениците на авантуристички мотори се искрени, тие би признале дека 99.9% од нивното време тие возат на пат.  Мишелин се свесни за ова и тоа се забележува во новите Anakee 3. Меѓутоа со години производителите нудат гуми со крос изглед, бидејќи изгледот продава.

Anakee 3 е наследник на Anakee 2.Ги нема испакнатите шари. Заменети се со гуми кои кои имаат сличен профил како гумите за пат но со поагресивнашара. Мишелин ги нарекува 'a tread within a tread' и можете да видите зашто. Тие се дизајнирани да поминуваат низ вода,кал и чакал.

На пат, новите гуми се одлични и не се многу различни од конвенционалните гуми. Иако Anakee 3 е single compound tyre, имате чувство дека повеќе лепи на краевите поради фактот дека дава одлична повратна информација,во споредба со слабото нишање кое ќе го добиете со крос гумите кога шарите ќе започнат да се движат. Недостатокот од испакнати шари исто така ги отстранува и некои од вибрациите кои ги имате со обичните крос гуми и го прави возењето малку попријатно. Можеби ќе можете да го измерите ова задоволство.

Ги возев Anakee 3 на 2013 BMW R1200GS и Tiger Explorer XC. И двата моторцикли имаат контрола на тракцијата и треба добро да ја притиснете гаста за to make the Anakee IIIs break traction. Многу повеќе отколку што би ви требало доколку возевте на обични гуми.

michelin-anakee3

Не е изненадување тоа што новите BMW R1200GS модели доаѓаат опремени со Anakee 3  гумите на Мишелин. Таа е добра гума која се справува со барањата на тешки моторцикли како R1200GS и Tiger Explorer XC.

Мишелин Anakee 2 против Anakee 3

Возевме неколку круга на мал,тесен и исполнет со кривини пат на идентични R1200GS модели,едниот опремен со Anakee 2 гуми а другиот со Anakee 3. Главната разлика што ја почувствував беше довербата при вртење.Anakee 2 не беа лоши но мора да се навикнете на a slightly vague front-end on a mock-off-road tyre. Кога возите со Anakee 3 може да видите како предниот дел е залепен за патот,без губење на контрола и сите други работи поврзани со суспензијата за долго патување.

За крај

Иронично е тоа што потенцијално најдобрата гума за денешните авантуристички моторцикли не е специјална крос гума туку е обична гума за пат која  нуди брзо време на загревање, зголемено ниво на силика за подобри перформанси на влажни услови и профил и шара кои ветуваат најдобар контакт на гумата со патот.

“Овластен увозник за гумите Мишелин во Македонија е Динамикс од Скопје.”

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.